موکت Things To Know Before You Buy

Wiki Article

دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

عامل مهم دیگری که برای والدین بسیار اهمیت دارد مقاومت موکِت در برابر لکه و انواع رطوبت است. معمولا کفپوش اتاق کودکان مرتب به شست و شو نیاز دارد؛ بنابراین لازم است تا جنس خریداری شده از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا در هنگام شست و شوی مکرر از بین نرود.

با عضویت در خبرنامه شیدارک از جدیدترین مقالات، آخرین رویدادها و شرکت های تامین کننده با خبر شوید.

3x3 متر 3x11 متر 3x10 متر 3x9 متر 3x8 متر 3x7 متر 3x6 متر 3x5 متر 3x4 متر 3x12 متر 3x13 متر 3x14 متر 3x15 متر 3x16 متر 3x17 متر 3x18 متر 3x19 متر 3x20 متر 3x21 متر 3x22 متر 3x25 متر رنگ های موجود:

بسیاری از مخاطبان محصولات پالاز موکت، این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا پالاز موکت محصولات تایل نیز تولید می کند؟ پاسخ به این پرسش منفی است و شرکت پالاز موکت تنها موکت های رول تولید می کند و اگر در بازار شنیدید که پالاز موکت، موکتِ تایل تولید می کند، بدانید که موثّق نیست و در واقعیّت چنین موکت هایی از این شرکت وجود ندارد.

جهت مشاهده لیست کامل قیمت انواع پالاز موکت بر روی دکمه زیر کلیک کنید یا از تصویر کنار استفاده کنید.

دسته دوم بافت موکت محصولات پالاز ، موکت هایی هستند که پرزها یا نخ های آن به صورت رفت و برگشتی در لایه زیرین قرار گرفته اند. این پرزها در این نوع بافت به صورت حلقه هستند و در آنها خبری از برش موکت همانند آنچه در دسته اول گفتیم، نیستم. به این نوع از بافت، لوپ گفته می شود. باز هم برای اینکه متوجه بافت لوپ شوید، همان شال گردن را در نظر بگیرید که کاموا برای بافت آن حالت زیر و رو یا رفت و برگشت دارد.

اگرچه تقریبا تمام مدل ها و طرح های این برند از مقبولیت و استقبال خوبی برخوردارند اما برخی از مدل های موکت پالاز محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

مـوکت های رول، این قابلیت را دارند که در سطوح مختلف و زیرسازی های متفاوت نصب شوند و با بافت و رنگ های ایده آل خود، به فضای خانه یا اداره نظم و انسجام دهند.

تهران، سیدخندان، سهروردی شمالی، نرسیده به میدان پالیزی، پلاک ۷۵۳

شاید با شنیدن اکریلیک ظاهر پشمی در موکت برایتان تداعی شود. ولی به این نکته توجه داشته باشید که نخ های ریسیده شده با الیاف اکریلیک از شفافیت و مقاومت بالایی برخوردار هستند و زیبایی خاصی می توان در آن موکت ها دید که تقریبا شبیه پشم می باشد.

آقای موکت با دارابودن بیش از ۲۰ سال سابقه ی فروش موکت از انواع شرکت های برند ایرانی و با بیشترین تنوع در محصولات خود و مناسبترین قیمت توانسته جزو پرفروش ترین فروشگاه های فروش موکت قرار بگیرد

موکت نمدی: از اولین نوع موکِت هایی است که توسط این کارخانه تولید شده و از یکی لایه بافت تشکیل شده‌اند. از موکت های نمدی بیشتر برای عایق حرارتی و صوتی استفاده می‌شوند و از انواع ولور موکت یا داغی، سوزنی و چاپی برخوردار هستند. ( تک لایه و دو لایه دارد)( زربافت،سوزنی، چاپی، حرارتی)

منظورمان این نیست که از دو روی موکت می‌توانید استفاده کنید بلکه هدف این است موکت تا به شما آگاهی دهیم که تنها به روی موکت توجه نکرده و هنگام خرید حتماً پشت آن را نیز بررسی کنید. این بررسی به شما اطلاعات خوبی از استحکام و کیفیت موکت می‌دهد.

Report this wiki page